תו ישראל – קואופ

תו ישראל – קואופאין אזרח במדינה שלא שמע על קואופ הוותיקה, ורבים מאיתנו מבצעים את הקניות השוטפות או המזדמנות באחד מהסניפים. מדובר ברשת מרכולים ורשת השיווק הקואופרטיבית הגדולה בארץ ולקראת החגים כדאי להזכיר אותה בהקשר נוסף.

כרשת שיווק מובילה, מציעים בקואופ למעסיקים ולוועדי עובדים לרכוש תווי קניה ותווי שי, במיוחד לחגים או כמתנה מיוחדת לעובדים. תו המתנה מבית קואופ נקרא בשם תו ישראל ולהלן נספר עליו כל מה שצריך לדעת.

לשימוש בסניפים – בפריסה ארצית

כאשר מעניקים תו ישראל כמתנה לעובדים, מענקים להם בזאת מתנה שהם באמת צריכים והם באמת מעריכים. לא מדובר בסתם מארז של יין או בקופסא שבה אורזים צנצנות דבש או אולי מארז של מוצרי טיפוח שלא תמיד העובדים באמת מפיקים מהם הנאה ותועלת. באמצעות תו ישראל יכולים העובדים לקנות כל אשר ליבם חפץ, כאשר בראש הרשימה ניתן למצוא את האפשרות לערוך את סל הקניות בסניף הקואופ הקרוב לביתם.

רשת קואופ הינה רשת מרכולים בפריסה ארצית, המצויים בנגישות מירבית. התווים ניתנים למימוש גם בסניפי קואופ שופ וגם בסניפים המוזלים של הרשת – הנקראים קואופ שופ אקסטרה. ואם חשבתם שמדובר בתו נייר, כפי שהיה מקובל בעבר, הרי שאין זה כך. מדובר כיום בכרטיס אלקטרוני, הדומה בכל לכרטיס אשראי עשוי פלסטיק.

המעסיק הוא זה שבוחר בכמה לטעון את הכרטיס. הסכום הכספי הוא פונקציה של מספר העובדים, דרגתם של העובדים, הוותק והתפקיד וכדומה. במידה ובוצע ניצול חלקי, ניתן בקלות לבדוק את היתרה שעוד לא נוצלה. ניתן לפנות לצורך כך לחברה המנפיקה או לשאול את הקופאית בסופר. זה עד כדי כך פשוט. רוצים לדעת היכן הסניף הקרוב? באתר הקואופ ניתן למצוא את פירוט הסניפים והכתובות.

שיתופי פעולה עם מיטב המותגים

האם כל העובדים חפצים לממש את השי שקיבלו מהמעסיק אך ורק בקנית מוצרי מזון? מוצרי ניקוי? בוודאי שלא. בתו ישראל הבינו זאת היטב ולכן, כאשר המעסיק מציע את התו לעובדיו, הוא מעניק להם שפע אפשרויות לקבלת מתנה לבחירתם. תו ישראל הגיעו לשיתוף פעולה עם מגוון חנויות, רשתות, מותגים. לא משנה מיהם העובדים שלכם, מהו גילם, מהם תחביביהם, בין מגוון המותגים יהיו ללא ספק רבים שידברו אל ליבם.

מחזיקי תו ישראל, שיקבלו אותו מהמעסיק, מוועד העובדים או מארגון צרכני כזה או אחר, יכולים לממשו בית היתר: ברשתות כגון אפריל, פולגת או צומת ספרים. ניתן לבצע רכישות גם בהוניגמן, טי אנד טי, בלו בירד, גולף, גולף אנד קו.

רוצים לרכוש מותגים מבית אייג' אנד או? פוקס הום? פוקס ביבי או פוקס מן? רוצים לקנות מוצרי אלקטרוניקה בשקם אלקטריק או בביג סנסור? ומה לגבי מוצרי סלולר ברשת דינמיקה או נופש במלונות קיסר? כל אלה ועוד יכולים להפוך למתנת חג מרשימה לעובדים, המקבלים מהמעסיק את תו ישראל המוצלח.

כרטיס תו המגלם הנחה גדולה

תו ישראל, כמקובל כיום בתווי הקניה הפופולריים ביותר, מאפשר שימוש לתקופת זמן ארוכה למדי. מדובר בכחמש שנים ממועד ההנפקה, זמן ניכר בו העובדים יכולים "לגהץ" את הכרטיס על פי רצונותיהם והעדפותיהם. את הכרטיס יכולים להזמין ארגוני עובדים ומעסיקים, כאשר מעסיקים גדולים יכולים להציע לעובדים את קבלת הכרטיס בהנחות מאוד משמעותיות.

ההנחות יכולות להגיע להיקף של עשרה אחוזים ויותר מהערך הכספי שהוטען. לאחר ההטענה, ניתן לבדוק בקלות מהי היתרה הצבורה. למידע נוסף ולהזמנות ניתן לפנות לקואופ. במידה ומדובר בתקופה עמוסה, לקראת החגים, מומלץ להקדים את ביצוע ההזמנה.

דילוג לתוכן