מתנות לראש השנה

מתנות לראש השנה"תחל שנה וברכותיה," כך נהוג לקבל את השנה החדשה, בציפייה לשנה מוצלחת ומבורכת. שנה טובה! אנו אומרים איש לרעהו. אך לבד ממנהגים אלו, לבד ממנהגי החג האחרים כגון אכילת תפוח בדבש, דגים ורימונים או משלוח שנות טובות, התקבע מנהג נוסף בשוק העבודה.

מדובר במנהג חלוקת המתנות לעובדים. כל המעסיקים או לכל הפחות רובם הגדול, נערכים מבעוד מועד ורוכשים במרוכז מתנות לעובדיהם. אילו מתנות נחשבות למאוד מקובלות? להלן נספר על מגוון אפשרויות טובות.

מארזי מתנה מתוקים במיוחד

מנהג הוא כי בראש השנה צריך לשמוח ולהרבות במיני מתיקה. אנו רוצים שהשנה הבאה תהיה מתוקה וטובה וללא ספק, אלמנט זה בא לידי ביטוי גם במתנות לחג. לא משנה אם מדובר במקום עבודה גדול או שמדובר במעסיק קטן ולו מעט עובדים, מתנות מתוקות ומארזים מתוקים יוכלו להתאים.

יש בנמצא מארזים נאים הכוללים מיני דבש אליהם מצרפים ברכה יפה. יש בנמצא מארזי קופסאות עץ מיוחדות, ובהם דבש ויין ולפעמים גם ריבות ממותגות. מארזים יכולים לכלול גם בקבוקים של יינות טובים, אדומים ולבנים, לצד דבש מהודר. גם בונבוניירות ושוקולדים תוצרת חוץ או ממיטב תוצרת ישראל נחשבים למתנה מאוד מקובלת וכך גם מארזי ממתקים מגוונים ועשירים, באריזות מתנה.

מובן שישנם מארזים קטנים וגם גדולים. ישנם מארזים יחסית פשוטים וישנם מהודרים ויוקרתיים. כל מעסיק בוחר במתנה בהתאם למספר העובדים, לפי גודל החברה והתקציב שניתן להפנות לצורך כך. ככל שהחברה משגשגת יותר, ככל שהעובדים נחשבים למקצועיים, מיומנים ובכירים יותר, כך נהוג להעניק מתנה יוקרתית ויקרה יותר.

מגוון אפשרויות, לכל תקציב

כמובן שלא רק מתנות מתוקות, דבש או יין ניתן להעניק בראש השנה. יש גם אפשרויות רבות נוספות. מעסיקים המחפשים אפשרויות למתנות על מנת להעניק לעובדים לקראת ראש השנה יוכלו לבחור למשל בכלי בית וכלי מטבח איכותיים. סט יוקרתי של סירים או סט של מחבתות, אוהלים או ציוד לקמפינג, ציוד ממותג של אביזרי ספורט – כל אלה יכולים להתאים מאוד.

גם ערכה מקצועית למנגל, הכוללת ציוד להכנה ולחיתוך בשר, מלקחיים, רטבים איכותיים להשריה מהווה פתרון טוב ומקובל. מכיוון שהישראלים חובבי נסיעות ובעיקר לחו"ל, מתנה טובה לראש השנה תהיה מזוודת נסיעות גדולה. ישנם מעסיקים הרוכשים סט של מזוודות טיולים, בעלות גלגלים.

כאשר מעסיק כבר יודע מהו התקציב המופנה למתנות, ניתן ביתר קלות להחליט אילו מתנות לקנות. מלבד המתנות שהצגנו עד כה, ניתן בהחלט להזמין גם ערכות של מולטימדיה, אביזרים למחשב, אביזרים לסלולר. רדיו ומערכות סטריאו לבית או לרכב יכולים להוות מתנה איכותית וכך גם מצלמה דיגיטלית, עם חיבור למחשב או מצלמות ניידות לספורט אקסטרים.

שוברים, גם לבילויים ואטרקציות

כמתנה לעובדים בהחלט יכולים לבוא בחשבון גם תווים ושוברי שי. אנו לא מדברים אך ורק על האפשרות של השוברים המכובדים ברשתות המרכולים, שופרסל, יינות ביתן, רמי לווי, קואופ וכל האחרים. שוברים כאלה בהחלט הפכו למתנה מקובלת לכבוד ראש השנה, אבל יש גם תווים אחרים, שונים.

על אילו שוברים מקוריים אנו מדברים? יש בנמצא שוברים שניתן לממש במגוון אטרקציות, בילויים וחוויות. ישנם שוברים שניתן לממש בספא, בצימרים ובבתי מלון. ישנם תווים שניתן להפוך לבילוי במסעדה או בבתי קפה.

ישנם שוברים שבהם ניתן להשתמש במגוון רשתות, לקניית כל מה שמתחשק. טקסטיל, אופנה, כלי בית, אביזרי ספורט, סל קניות לחג. את כל אלה ניתן למצוא בתוך אותם תווים מוכרים, שבשנים האחרונות הפכו למעשה לכרטיסים מגנטיים רב פעמיים ונטענים.

דילוג לתוכן